Hyppää sisältöön

Sydänviikko lähestyy – viestinnästä, jäsenhankinnasta ja kumppaneista

Sydänviikkoon on aikaa enää reilut 2 viikkoa. Ole mukana viestimässä se näkyväksi omalla alueellasi ja poimi tästä viime hetken vinkit.

Julkaistu 19.4.2022
Päivitetty 24.10.2022

Sydänviikkoa vietetään jo reilun kahden viikon kuluttua 8.-15.5.2022. Sydänterveyden vuotuinen teemaviikko tuo tänä vuonna jo toistamiseen ruokailoa ja -rohkeutta lapsiperheiden ruokapöytiin. Myös useat esi- ja alakoulut ympäri Suomea viettävät Sydänviikkoa – osa heistä upeasti yhdessä paikallisten sydänyhdistysten kanssa.

Sydänliitto tarjoaa sydänyhdistyksille, -piireille ja valtakunnallisille jäsenjärjestöille kattavan paketin sähköistä viestintämateriaalia aiemmin Sydänviikon paketeissa tilattujen painomateriaalien lisäksi.

Sydänviikon markkinointia ja viestintää

Yhdistykset voivat poimia mediapankista (salasana: Sydänyhteisö1) muiden muassa bannereita omille tai kumppaneiden verkkosivuille käytettäväksi sekä kuvamateriaalia sosiaalisessa mediassa viestimiseen. Lisäksi tarjolla on tiedotepohja, jota voi muokata oman yhdistyksen toiminnasta tiedottamiseen paikallismedioille ja saada oman yhdistyksen arvokas sydäntyö näkyväksi. Samasta paikasta löytyy ohje sydänyhdistyksille esi- ja alakoulutapaamisia varten.

Sydänviikon jäsenhankintakampanja

Sydänviikon jäsenhankintakampanjassa arvomme Sydänviikon aikana jäseniksi liittyneiden kesken Holiday Clubin kylpylälahjakortin. Jäsenyyttä ja arvontaa voi markkinoida esimerkiksi yhdistyksen Facebook-sivuilla ja ohjata sieltä osoitteeseen: sydan.fi/liity . Voitte hyödyntää myös jäsenhankintakampanjan bannereita, jotka ovat ladattavissa mediapankista. Kasvokkaisissa kohtaamisissa jäsenyyden markkinointi on tehokkainta ja niissä Liity jäseneksi -esitteet sekä Sydän-lehdet toimivat hyvänä tukena. Tarkemmat tiedot vuoden 2022 jäsenhankintakampanjoista poimit täältä.

Lidl Suomi ja Kesko mukana Sydänviikolla

Myös Lidl Suomi viettää kanssamme Sydänviikkoa. Sydänviikko tulee näkymään mm. Lidlin verkkosivuilla, uutiskirjeessä, sosiaalisessa mediassa, Lidlin uudistuneessa Liedellä.fi -verkkomediassa sekä monille tutuksi tulleessa Lidl Plus -etäsovelluksessa.

Sydänviikon iloiset tarjoiluehdotukset taas ovat elävöittämässä Pohjois-Karjalan K-Citymarketien ja K-Supermarketien infonäyttöjä Pohjois-Karjalan sydänpiirin aktiivisen työn tuloksena. Hauskoista hedelmistä ja veikeistä välipaloista viestivää materiaalia voi vapaasti tarjota myös oman alueen kauppojen käytettäväksi. Voit välittää mediapankkimme Pressi-osion Sydänviikko 2022 -kansion linkin suoraan kaupalle, josta he voivat ladata materiaalin käyttöönsä ilman salasanoja. Osio löytyy täältä.

Sydänviikko Sydänliiton kanavissa

Kumppanimedioiden lisäksi Sydänviikko tulee näkymään kattavasti tietysti myös Sydänliiton omissa kanavissa kuten sydan.fi:ssä sekä Sydänliiton, Neuvokas Perheen ja Sydänmerkin sosiaalisen median kanavissa. Näitä tulevia postauksia voi mielellään jakaa edelleen omien postausten lisäksi.

Iloista Sydänviikkoa!

Lue seuraavaksi