Käynnistämme maaliskuun alussa laajan vertaistuen kampanjan. Sen tavoitteena on tehdä vertaistukitoimintamme tunnetuksi ja saada sydänsairastuneet ja heidän läheisensä laajalti tietoiseksi vertaistuen mahdollisuuksista: jakamaan kokemuksia, esittämään kysymyksiä ja juttelemaan toisen sydänsairastuneen tai sairastuneen läheisen kanssa.
Kampanja rakentuu upean mainosfilmimme sekä siitä poimittujen kuvien ympärille.
Ohjaamme mainonnasta vertaistuen koostesivullemme sydan.fi/vertaistuki
Kampanja tulee näkymään läpi maaliskuun Discoveryn tv-kanavilla: TV5, Kutonen, Frii ja TLC. Verkossa kampanja näkyy sosiaalisen median mainontana Facebookissa, Instagramissa sekä YouTubessa. Lisäksi näymme verkossa ns. artikkelimainoksella, jonka voi nähdä mm. seuraavilla sivustoilla: Etelä-Suomen Sanomat, Hidasta Elämää, IS-uutiset, Keskisuomalainen, Koillissanomat, Lapin Kansa, Kotiliesi, MTV uutiset, Raahen Seutu, Savon Sanomat ja Turun Sanomat. Näiden lisäksi Sydänliiton omat kanavat hyödynnetään kampanjassa aina verkkosivuista sosiaaliseen mediaan ja uutiskirjeisiimme.
Toteutamme kampanjaan monipuolisen aineiston sisältäen eri pituisia videoita ja kuvia, jotka tulevat mediapankkiimme maaliskuun alussa hyödynnettäväksenne.
Osana kampanjaa toteutamme Sairastumisesta eteenpäin – toipumisen polkuja -verkkoluennon 8.3. klo 18.
Tehdään yhdessä vertaistukitoimintamme laajalti tunnetuksi!
Sydänyhdistykset ja -piirit voivat tarjota kampanjan aineistoja myös paikallisten ja alueellisten yhteistyökumppanien käyttöön kuten esimerkiksi apteekeille tai sairaaloille.