Seniorikahvilat

Apuomenan Seniorikahvilat ovat toimineet Apuomenan konkurssin jälkeen itsenäisinä yksikköinä omien kahvilakohtaisten aikataulujensa mukaan.  Kahvilat tekevät sisältösuunnitelmansa itsenäisesti.

Lohjan Sydän tarjoaa sisältöä Seniorikahviloiden pyynnöstä vapaasti käyttöön seniorikahviloiden toiminnassa, mutta Lohjan Sydän ei rahallisesti tue itsenäisten seniorikahviloiden toimintaa.

Tarjontamme on toimintaa tukevaa sisältöä kuten luentoja/luentokatsomoita, terveysmittauksia, terveysneuvontaa, digiopastustoimintaa syrjäytymisen ehkäisemiseksi ja arjessa pärjäämisen avuksi.

Digiseniorit

Lohjan Digisenioreiden vapaaehtoisten yhteistyöryhmä järjestää maksutonta digiopastusta mm. Lohjan Pääkirjastossa lähiopastusta ilman ajanvarausta ja ajanvarauksella sopimuksen mukaan. Sopimuksen mukaan ajanvarauksella Karjalohjalla Kylätalo Kehrässä ja Saukkolan kirjastossa. Etäopastustoiminta ajanvarauksella sopimuksen mukaan.

Digiopastajat vierailevat jatkossakin seniorikahviloissa ja sovitusti yhdistysten erilaisissa tilaisuuksissa

Muu yhteistyö

Olemme Sydänliitto Etelä-Suomen Alueen ja Kylätalo Kehrän jäsenyhdistys. Teemme yhteistyötä muiden lohjalaisten yhdistysten kanssa. Teemme läheisempää yhteistyötä lähialueiden Sydänyhdistysten kanssa; Vihdin, Karkkilan ja Kirkkonummi-Siuntion sekä Raaseporin Sydänyhdistysten kanssa. Sydän on avoin laajalle yhteistyölle oppilaitosten, muiden yhdistysten ja yritysten kanssa.

Tietoa
Tukea