Tunnukset, kirjautuminen ja tiketti
Kilta-järjestelmä on Sydänliiton yhteinen työkalu. Rekisteriä ylläpitää Suomen Sydänliitto ry. Kiltaan voi saada tunnukset piirin tai yhdistyksen toimihenkilö, jolle hallitus on yhteisesti päättänyt antaa tunnukset. Jokaisessa piirissä ja yhdistyksessä pitäisi olla vähintään yhdellä ja mieluiten useammalla henkilöllä Kilta-tunnukset. Tunnukset ovat aina henkilökohtaiset ja niillä on oikeus käsitellä vain oman piirin, alueen tai yhdistyksen tietoja.
Järjestelmää käytetään internet-selaimella. Sitä voi käyttää kaikilla selaimilla, mutta suosittelemme ensisijaisesti käyttämään ajantasaista Edge-, Google Chrome- tai Mozilla Firefox -selainta.
Rekisteriin kirjaudutaan osoitteesta https://kilta.sydanliitto.fi
Yhteys on salattu, joten http:n lopussa pitää olla s-kirjain
- Tunnukset järjestelmään saat Sydänliitosta tekemällä asiasta tukipyynnön.
- Tukipyynnöt / tunnustilaukset sähköpostitse (ei puhelintukea).
- Mahdollisista teknisistä virheistä ja ongelmista (bugi) ilmoitetaan meille aina sähköpostitse tiketti@sydan.fi. Puhelintukea emme valitettavasti resurssihaasteen vuoksi voi toteuttaa.
Kun pyydät tunnuksia itsellesi tai yhdistyksen uudelle luottamushenkilölle/vastaavalle, toimi näin:
Uuden luottamushenkilön tai vastaavan toimi tulee merkitä Kiltaan ennen tukipyyntöä, mikäli mahdollista. Tarkistamme yhdistyksen luottamushenkilöt ja vastaavat ennen tunnusten myöntämistä. Henkilöllä tulee olla yhteystiedot ja sähköpostiosoite rekisterissä. Sähköpostiosoitteen tulee olla henkilökohtainen. Jos tämä ei ole mahdollista, kerro tarkasti tukipyyntöviestissäsi, kuka olet ja kenelle pyydät tunnuksia, ja millä perusteella.
- Ohjelma myös jatkossa pakottaa käyttäjiä vaihtamaan salasanan tietyn väliajoin. Ohjelma opastaa salasanan asettamisessa riittävän tietoturvalliseksi.
HUOM! Mikäli et kuitenkaan pääse kirjautumaan Kiltaan voi syy olla siinä, että sinulla on järjestelmässä eri sähköpostiosoite käyttäjähallinnassa. Ole tällöin yhteydessä tukipalveluun.