Etusivu / Kilta ja IT / Kilta tukena yhdistyksen hallinnossa

Kilta tukena yhdistyksen hallinnossa

Kilta -järjestelmän avulla hoidat järjestösi rutiinityöt tehokkaasti, aikaa ja vaivaa säästäen. Kilta -järjestelmässä jäsentiedot ovat aina helposti käytettävissäsi. Killassa monet järjestön prosessit ja tiedot toiminnasta kerääntyvät keskitetysti yhteen järjestelmään.

  • Jäsenyyksien hallinnointi
  • Luottamustoimien hallinnointi
  • Ansiomerkkien hakeminen ja hallinnointi
  • Tapahtumien lisääminen, hallinnointi ja osallistujien ilmoittautuminen
  • Viestintä jäsenistölle (sähköposti, tekstiviesti, osoitetarrat)
  • Verkkosivujen päivittäminen

Killasta siirtyy verkkosivuille:

  • Piirien ja yhdistyksien yhteystiedot
  • Työntekijöiden, yhteyshenkilöiden ja luottamushenkilöiden yhteystiedot
  • Tapahtumat
  • Vertaistukihenkilöiden tiedot

Ajankohtaista maaliskuu 2024, Hallituksen toiminta, Jäsenlaskutus ja -maksut, Kilta -järjestelmä

Tarvitsen apua yhdistys- tai jäsenasioissa - kehen yhteyttä?

Lue artikkeli
IT

Henkilötietojen käsittely ja tietosuoja sydänyhdistyksessä

Lue artikkeli
IT

Yhdistyspalvelun sivun tulostaminen

Lue artikkeli
Kilta ja uudet verkkosivut

Luottamustoimien ja yhteyshenkilöiden hallinnointi Killassa

Lue artikkeli
Kilta ja uudet verkkosivut

Yhteystietojen lisääminen sydänsivustolle

Lue artikkeli
Verkkosivujen perusteet

Mitä tietoja päivitetään Kilta-järjestelmän kautta

Lue artikkeli
Kilta -järjestelmä

Tärkeää tietoa Kilta-järjestelmään kirjautumisesta!

Lue artikkeli
Kilta -järjestelmä

Kirjaa tapahtumat ja osallistujat Kiltaan

Lue artikkeli
Kilta -järjestelmä

Tapahtumien kirjaaminen Kiltaan ja osallistujien lisääminen

Lue artikkeli
Kilta -järjestelmä

Jäsenviestintä

Lue artikkeli