Hyppää sisältöön
Julkaistu 24.3.2021
Päivitetty 11.1.2024

Uusien verkkosivujen käyttötuki on toteutettu porrastetusti ja tukea on mahdollisuus saada, kunhan olet ollut mukana ohjelman Perusmallin koulutuksessa, josta olet saanut haltuusi Sydänsivuston perusteet.

Käyttötuki yhdistyksille

Yhdistyksien ensisijainen käyttötuki on aina oma piiri. Piirit kouluttavat oman alueensa yhdistykset käyttämään uusia verkkosivuja ja luovat omalle alueelleen oman käyttötuki järjestelmän. Hyvänä vaihtoehtona tässä on toimia Teamsin kautta eli luoda tuonne oma tukiryhmä yhdistyksille jossa voi antaa käyttötukea.

Tukisivusto

Tukisivusto löytyy yhdistyspalvelusta sydan.fi/yhdistyspalvelu/uudet-verkkosivut. Tukisivustolle on koottu kaikki mitä, miten ja millä tavalla tietoja päivitetään sekä muokataan uusilla verkkosivuilla. Tämä sivusto on tarkoitettu kaikille Sydänsivuston käyttäjille.

Tukipyynnöt / tunnustilaukset sähköpostitse (ei puhelintukea)

Mahdollisista teknisistä virheistä ja ongelmista (bugi) ilmoitetaan meille aina sähköpostitse tiketti@sydan.fi alla olevilla linkeillä. Puhelintukea emme valitettavasti resurssihaasteen vuoksi voi toteuttaa.

Tukipyyntö salasanan nollaamisesta

Tukipyyntö sivuston toimintaongelmasta

Tilaan 0365-tunnuksia (piirille)

Tilaan admin-rooleja käyttäjille (piirille)

Kun pyydät tunnuksia itsellesi tai yhdistyksen uudelle luottamushenkilölle/vastaavalle, toimi näin:

Uuden luottamushenkilön tai vastaavan toimi tulee merkitä Kiltaan ennen tukipyyntöä, mikäli mahdollista. Tarkistamme yhdistyksen luottamushenkilöt ja vastaavat ennen tunnusten myöntämistä. Henkilöllä tulee olla yhteystiedot ja sähköpostiosoite rekisterissä. Sähköpostiosoitteen tulee olla henkilökohtainen. Jos tämä ei ole mahdollista, kerro tarkasti tukipyyntöviestissäsi, kuka olet ja kenelle pyydät tunnuksia, ja millä perusteella.

Lue seuraavaksi

Ajankohtaista
Suunnittelu
Toimintaideoita
Viestinnän työkalut