Hyppää sisältöön
Etusivu / Koulutus / Verkkosivuille kirjautuminen / Ongelma kotisivulle kirjautumisessa ja tukipyynnön tekeminen
Anna Autio, järjestökoordinaattori
Julkaistu 23.4.2021
Päivitetty 20.9.2024

Haluan nollata yhdistyksemme O365-salasanan?

On ihan tavallista jos salasana on unohtunut. Tämä vaatii ylläpitäjän toimia eli liiton it-tiimin salasanan nollaamista. Nollaamista ei voi tehdä Microsoftin kirjautumisen puolelta, vaan on sinun lähettävä sähköpostia tiketti@sydan.fi osoitteseen.

1. Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse osoitteeseen tiketti@sydan.fi. Tärkeää on, että kerrot viestissäsi halusi nollata O365 salasanasi, mistä yhdistyksestä on kyse ja mikä on sinun puhelinnumerosi.
2. Saat arkisin tiketti@sydan.fi osoitteesta uuden sanasanan, jolla voit kirjautua uudestaan.

TODELLA TÄRKEÄÄ. Viestikää yhdistyksen vastuuhenkilöiden kanssa siitä, että teillä on käytössä aina yhteinen sama salasana. Tällä tavalla vältätte sen, että salasanaa ei turhaan nollata ja aiheuta ongelmia yhteiskäyttämisessä.

Minulla on tekninen ongelma sydänsivustoille kirjautumisessa

Joskus voi tulla haasteita kirjautumisessa.

  1. Ennen kuin otat yhteyttä tiketti@sydan.fi palveluun, käy katsomassa Näin kirjaudut sydänsivustoille ohjeet. Jos teet kuten ohjeistetaan, vältyt suurimmilta ongelmilta kirjautumisessa.
  2. Jos ongelma ei ratkennut tämän avulla, lähetä sähköpostia osoitteeseen tiketti@sydan.fi. Kerro tarkasti mikä ongelmasi kirjautumisessa on, kopioi vaikkapa virheilmoitus, mistä yhdistyksestä olet, mikä on nimesi ja puhelinnumerosi. Voit liittää myös kuvaruutukaappauksen sähköpostiisi.
  3. Otamme tikettipalvelussa tiketti@sydan.fi pyynnön käsittelyyn ja otamme sinuun yhteyttä, miten toimitaan.

 

Lue seuraavaksi

Ajankohtaista
Suunnittelu
Toimintaideoita
Viestinnän työkalut