Hyppää sisältöön

Jäsenmaksujen muistutusprosessi ja muuta tärkeää jäsenasiaa

Ohessa löytyy tietoa ajankohtaisista asioista. Toivomme, että huomioitte asiat yhdistyksessänne ja viette tarvittaessa viestiä eteenpäin jäsenillenne.

Markku Holmi
Julkaistu 18.3.2022

1. Maksamattomien jäsenmaksujen muistutusprosessi 2022

Jäsenlaskut postitettiin Sydän-lehden nro 1 mukana tammikuussa. Jäsenlaskuissa eräpäivä oli porrastetusti viikolla 7. Alla tietoa jäsenmaksujen muistuttamisprosessista.

Tekstiviestimuistutus maaliskuussa

Prosessimme mukaisesti jäsenmaksunsa maksamattomia jäseniä muistutetaan automaattisesti 29.3. tekstiviestimuistutuksilla. Tekstiviestissä näkyy selkeästi lähettäjänä Suomen Sydänliitto ja siitä löytyy maksuun tarvittavat tiedot.

Tekstiviestimuistutus ei välttämättä tavoita kaikkia maksamattomia jäseniä, koska puhelinnumeroja ei ole saatavilla, numero on virheellinen tai numero saattaa olla salainen.

Paperinen muistutuslasku toukokuussa

Jäsenet, jotka eivät ole saaneet tekstiviestimuistutusta jäsenmaksusta tai eivät ole laskua jostain syystä maksaneet, saavat paperisen muistutuslaskun. Paperinen jäsenmaksujen muistutuslasku postitetaan kaikille maksamattomille jäsenille toukokuun loppuun mennessä. Tarkasta päivämäärästä tulemme tiedottamaan lähempänä ajankohtaa.

Toivoisimme, että yhdistykset tarkkailisivat omaa jäsenmaksutilannetta Kilta-järjestelmästä ja muistuttaisivat tarvittaessa maksamattomia jäseniään jäsenmaksuistaan.

2. Mobiilijäsenkortti ei ole enää käytössä

Kuten viime lokakuussa tiedotimme, niin mobiilijäsenkortti poistui käytöstä joulukuun 2021 lopussa vähäisen käyttäjämäärän ja korkeiden ylläpitokustannusten vuoksi. Jäsentietosi ja yhdistyksesi tapahtumat löydät jäsenille tarkoitetusta extranet-palvelusta sekä uudistuneilta verkkosivuiltanne. Lue mobiilijäsenkortin lopettamisesta ja korvaavista palveluista lisää täältä.

Poista mobiilijäsenkortti-sovellus puhelimestasi

Tiedottakaa mobiilijäsenkortin lopettamisesta yhdistyksenne jäseniä. Tiedon on tärkeä tavoittaa erityisesti ne henkilöt, jotka ovat ladanneet sovelluksen puhelimeensa. Mobiilijäsenkorttia ei pysty enää lataamaan sovelluskaupasta puhelimeen, mutta mikäli sen on aikoinaan ladannut, niin se kannattaa poistaa puhelimesta.

Lue seuraavaksi