Hyppää sisältöön
Kaikki Ruoka Tapahtumat

Kilpailu kauppatapahtumassa

Kilpailut ja arvonnat kiinnostavat asiakkaita, tapahtuivat ne verkossa tai tapahtumissa.

Mari Olli
Julkaistu 12.3.2020
Päivitetty 16.8.2022

Kilpailu on hyvä tapa pysäyttää asiakkaita kaupassa. Kilpailun voi toteuttaa monella tavalla, esimerkiksi:

  • Tietokilpailu: kupongissa voi arvuutella esimerkiksi Sydänmerkki-tuotteiden määrää tai mistä Sydänmerkki-tunnus pakkauksessa kertoo. Ajantasaisen tiedon tuotemäärästä löydät verkkosivuilta,
  • Tuotteiden ostajien palkitseminen: palkitaan esimerkiksi 20 ensimmäistä tai joka tunti 3 kaupan asiakasta, jolla on vähintään viisi Sydänmerkki-tuotetta ostoskassissaan.
  • Some-kilpailut: Jos yhdistyksellänne tai kaupalla on käytössä Facebook, Instagram tai muu sosiaalisen median kanava, järjestäkää kilpailu, jossa palkitaan vaikkapa tapahtumajulkaisua kommentoinut henkilö.
  • Kilpailupalkinnoiksi voi hankkia lahjoja esimerkiksi yhdistyskaupasta. Myös Sydänmerkki-tuotteilla lastattu pieni ruokalahjakori tai tuotepalkinto ovat haluttuja lahjoja.

 

Vinkki!

Vantaan Sydänyhdistys on toteuttanut kilpailun arpomalla 30 € lahjakortteja tuotteita tunteneiden kesken.

Lue seuraavaksi

Ajankohtaista
Suunnittelu
Toimintaideoita
Viestinnän työkalut