Kaikki
Ruoka
Tapahtumat
Kilpailu kauppatapahtumassa
Kilpailut ja arvonnat kiinnostavat asiakkaita, tapahtuivat ne verkossa tai tapahtumissa.
Kilpailu on hyvä tapa pysäyttää asiakkaita kaupassa. Kilpailun voi toteuttaa monella tavalla, esimerkiksi:
- Tietokilpailu: kupongissa voi arvuutella esimerkiksi Sydänmerkki-tuotteiden määrää tai mistä Sydänmerkki-tunnus pakkauksessa kertoo. Ajantasaisen tiedon tuotemäärästä löydät verkkosivuilta,
- Tuotteiden ostajien palkitseminen: palkitaan esimerkiksi 20 ensimmäistä tai joka tunti 3 kaupan asiakasta, jolla on vähintään viisi Sydänmerkki-tuotetta ostoskassissaan.
- Some-kilpailut: Jos yhdistyksellänne tai kaupalla on käytössä Facebook, Instagram tai muu sosiaalisen median kanava, järjestäkää kilpailu, jossa palkitaan vaikkapa tapahtumajulkaisua kommentoinut henkilö.
- Kilpailupalkinnoiksi voi hankkia lahjoja esimerkiksi yhdistyskaupasta. Myös Sydänmerkki-tuotteilla lastattu pieni ruokalahjakori tai tuotepalkinto ovat haluttuja lahjoja.
Vinkki!
Vantaan Sydänyhdistys on toteuttanut kilpailun arpomalla 30 € lahjakortteja tuotteita tunteneiden kesken.