Hyppää sisältöön

3 posts found.

Date selected: helmikuu 2020

Clear search

Search

Miten kerromme sydänyhdistyksestämme?

Kokosin alle listan aihepiireistä, joista voit lähteä kokoamaan oman yhdistyksesi ”hissipuhetta”, kun kerrot yhdistyksestäsi mahdolliselle uudelle jäsenelle tai vaikka yhteistyökumppanille. Listasta voi poimia kutakin tarkoitusta tai kohderyhmää varten kiinnostavimmat pointit ja rakentaa puhe tai teksti niiden ympärille. Alkupuheessa kannattaa keskittyä vain muutamaan asiaan kerrallaan, mutta keskustelussa näkökulmaa voi aina vaihtaa vastapuolelta tulevien kysymysten tai kommenttien […]

Lue artikkeli

Mitä haluamme saada aikaan?

Kaikessa sydänyhdistysten, piirien/alueiden ja liiton toiminnassa on viestinnällinen puoli.  Sydänterveyden edistäjinä haluamme ylipäätään parantaa Sydänliiton, yhdistystoiminnan ja muiden palveluidemme tunnettuutta. Sydänliiton brändin tunnettavuus väestön keskuudessa on parantunut, mutta vielä on paljon tehtävää. Sydänliitto tarjoaa yhdistyksille mm. paria erilaista markkinointi-logoa, joiden kautta pyrimme tietoisuuden lisääntymiseen väestötasolla. Haluamme myös, että kohderyhmiemme kynnys tutustua ja käyttää palvelujamme madaltuu, […]

Lue artikkeli

Ohje kävelytapahtuman järjestämiseen

Yhdistyksesi voi järjestää kävelytapahtuman alla olevien vinkkien avulla. Verryttelyn, kävelyn ja venyttelyn ohjaaja voi olla mm. yhdistysaktiivi, yhdistyksessä toimiva liikunnan vertaisohjaaja liikuntatoimen työntekijä, innostunut liikkuja, paikkakunnan julkkis.

Lue artikkeli
Ajankohtaista
Suunnittelu
Toimintaideoita
Viestinnän työkalut