Hyppää sisältöön

Search

Miten kerromme sydänyhdistyksestämme?

Viestintämme lähtee ihmisten omista tavoitteista, joiden toteutumista me tuemme. Tuomme esille hyötyjä, joita he saavat tehdessään muutoksia. Tuomme esille vaihtoehtoja, joista vastaanottaja voi poimia itselleen sopivia. Emme korosta haittoja, emme pelottele. Emme saarnaa, emme valista. Viestintämme lähtee lukijasta, olemme hänen maailmassansa. Vältämme ammattislangia ja vaikeita termejä. Puhumme mieluiten aktiivissa kuin passiivissa. Vältämme käyttämästä konditionaalia, vaan […]

Lue artikkeli

Mitä haluamme saada aikaan?

Kaikessa sydänyhdistysten, piirien/alueiden ja liiton toiminnassa on viestinnällinen puoli.  Sydänterveyden edistäjinä haluamme ylipäätään parantaa Sydänliiton, yhdistystoiminnan ja muiden palveluidemme tunnettuutta. Sydänliiton brändin tunnettavuus väestön keskuudessa on parantunut, mutta vielä on paljon tehtävää. Sydänliitto tarjoaa yhdistyksille mm. paria erilaista markkinointi-logoa, joiden kautta pyrimme tietoisuuden lisääntymiseen väestötasolla. Haluamme myös, että kohderyhmiemme kynnys tutustua ja käyttää palvelujamme madaltuu, […]

Lue artikkeli

Ohje kävelytapahtuman järjestämiseen

Yhdistyksesi voi järjestää kävelytapahtuman alla olevien vinkkien avulla. Verryttelyn, kävelyn ja venyttelyn ohjaaja voi olla mm. yhdistysaktiivi, yhdistyksessä toimiva liikunnan vertaisohjaaja liikuntatoimen työntekijä, innostunut liikkuja, paikkakunnan julkkis.

Lue artikkeli
Ajankohtaista
Suunnittelu
Toimintaideoita
Viestinnän työkalut