Hyppää sisältöön

Armollisen painonhallinnan kuusi kultaista ohjetta

Hyvä olo ja itselle sopiva paino löytyy, kun löytää keinoja pitää itsestään huolta. Siinä auttavat itsetuntemus, tiedot ja taidot hyvinvointia tukevista elintavoista, läheisten tuki sekä riittävät voimavarat.

1. Hyväksy oma kehosi.
2. Mielen hyvinvointi on kaiken perusta.
3. Unen tärkeyttä ei voi liikaa korostaa.
4. Löydä rento ja joustava ruokasuhde.
5. Liikkuminen tuo hyvää oloa.
6. Keskity hyviin, pieniin asioihin!

Tutustu lisää pysyvän painonhallinnan keinoihin

Mindfulness hyvinvoinnin tukena

Mindfulnesilla tarkoitetaan tietoista läsnäoloa tässä hetkessä. Se on mielen jumppaa, jossa harjoitellaan huomion suuntaamista tähän hetkeen. Lue lisää mitä hyötyä mindfulness harjoittelusta on terveyden kannalta.

Mindfulness harjoituksia ja artikkeleita

Tutustu lisää

Mindfulness hengitysharjoitus - sopii ensikertalaisellekin

Kokeile

Vanheneminen voimavarana

Vuosien karttuessa elämänkokemuksemme muovaavat meitä ja rakentavat meille omanlaisemme polun. Lue lisää miten vanheneminen vaikuttaa sekä kehoomme että mieleemme. Molemmista kannattaa pitää hyvää huolta.
Elämänkokemus on voimavara.

Tietoa ja ajattelemisen aiheita vanhenemiseen ja sydämen hyvinvointiin

Tutustu lisää

Mitä sydän ja verenkiertoelimistössä tapahtuu vanhetessamme?

Lue lisää

Haku

Löytynyt 0 tulokset