Kutsu medialle: Lihavuus ja media -työpaja
Mitä lihavuuden stigma tarkoittaa? Miten lihavuudesta puhutaan ja kirjoitetaan? Miten edistää eettistä ja vastuullista painopuhetta mediassa? Millaisilla kuvavalinnoilla lihavuus näyttäytyy? – Media-alan ammattilaisille suunnattu maksuton Kohti eettisempää ja vastuullisempaa painopuhetta ja käytäntöjä -työpaja järjestetään Teamsin kautta 22.3.2022 klo 12–16.
Lue artikkeli22.2.2022
TAVOITTEENA SAVUTON SUOMI 2030 – Sydänliitto ja GSK Consumer Healthcare Finland kampanjoivat yhteistyössä
Sydänliitto ja GSK Consumer Healthcare Finland kampanjoivat yhteistyössä. Molempien tavoitteena on lisätä ymmärrystä tupakoinnin riskeistä ja tukea sen lopettamisessa. Samalla kerätään ymmärrystä tupakoinnin lopettamisen syistä. Yhteiskampanjointi ”28 päivää ilman” alkoi helmikuun alusta. GSK tekee yhteistyötä potilasjärjestöjen kanssa myös muissa Pohjoismaissa.
Lue artikkeli2.2.2022