Hyppää sisältöön

Search

Rytmikorjaamolla on mahdollista korjata nyt myös sydämen rytmi – Suomen 5000. sydäniskuri rekisteröitiin Seinäjoelle

Suomen Sydänliitto on palkinnut 16.9.2021 Seinäjoen Rytmikorjaamon Suomen 5000:nnen sydäniskurin rekisteröinnistä defi.fi-rekisteriin. Palkinnon ottivat vastaan Seinäjoen elävän musiikin yhdistyksen – SELMU ry:n toiminnanjohtaja Marko Kivelä ja markkinointipäällikkö Annukka Heinämäki.

Lue artikkeli

Uusi opas aikuisten painon puheeksi ottamiseen terveydenhuollon ammattilaisille

Uusi opas painon puheeksi ottamiseen terveydenhuollon ammattilaisille on käytännönläheinen apu, kun keskustellaan asiakkaan kanssa painosta yhteistyötä korostavassa ilmapiirissä. Opas taustoittaa aiheen herkkyyttä ja auttaa kohtaamaan asiakkaan kannustaen, hänen tarpeitaan kuunnellen ja voimavarojaan vahvistaen.

Lue artikkeli

Tunnista eteisvärinä Pulssibiili -kiertueella Uudellamaalla

Eteisvärinä on yleisin sydämen rytmihäiriö, jota sairastaa moni ihminen tietämättään. Riski eteisvärinään kasvaa iän myötä, joka kymmenes 80 -vuotias sairastaa sitä. Hoitamattomana eteisvärinä johtaa aivoinfarktiin tai sydämen vajaatoimintaan. Tehokas tapa löytää eteisvärinä on tunnustella säännöllisesti omaa pulssiaan. Pulssibiilikiertue tarjoaa mahdollisuuden opetella pulssin tunnustelua.

Lue artikkeli

Marjaana Lahti-Koski Sydänliiton pääsihteeriksi

Sydänliiton hallitus valitsi Marjaana Lahti-Kosken Sydänliiton uudeksi pääsihteeriksi 9.8. alkaen.

Lue artikkeli

Avoin työpaikka: Varainhankintapäällikkö

Julkisen tuen lisäksi merkittävä osa toimintamme rahoituksesta tulee yksityisiltä lahjoittajilta ja yritysyhteistyön kautta. Haemmekin nyt organisaatioomme VARAINHANKINTAPÄÄLLIKKÖÄ Vetämään nelihenkistä varainhankintatiimiämme ja vastaamaan Sydänliiton kuluttajavarainhankinnasta sekä sen kehittämisestä. Työnkuvaan sisältyy myös yritysyhteistyötä sekä muita markkinointi- ja viestintätehtäviä. Tällä hetkellä varainhankintamme toimenpiteinä ovat mm. suorakampanjat ja arpajaiset, erilaiset digitaaliset kampanjat sekä tapahtumamarkkinointi. Haemme varainhankinnassa sekä kertalahjoituksia että […]

Lue artikkeli

Avoin työpaikka: Viestinnän ja markkinoinnin harjoittelija

Sydänliiton viestinnän pääkanavia ovat Sydän-media (sydan.fi, Sydän-lehti sekä erilaiset uutiskirjeet), sydanmerkki.fi, neuvokasperhe.fi sekä sosiaalisen median kanavat. Teemme sekä kampanjoita, että jatkuvia viestinnän toimenpiteitä niin omissa medioissa kuin ostetussa mediassa monipuolisesti eri kohderyhmille. Vastaamme Sydänmerkki-järjestelmästä ja sen markkinoinnista. Sydänliiton digitaaliset kanavat tavoittavat vuositasolla useita miljoonia suomalaisia. Teemme vuodessa monia erilaisia varainhankinnan kampanjoita ja toimenpiteitä. Haemme markkinoinnin […]

Lue artikkeli

Sydänliitto tekee audiotreenejä suomeksi sportive.app-palvelun kanssa

Kaksi korona-ajan vahvinta liikuntatrendiä ovat ulkona liikkuminen ja digitaalisesti ohjattu liikunta. Sydänliitto aloittaa yhteistyön sportive.app –palvelun kanssa, joka yhdistää nämä kaksi asiaa.

Lue artikkeli
Tietoa
Tukea
Lahjoita
Liity jäseneksi